سایت هواداران رئال مادرید

سایت هواداران رئال مادرید

رئال فوتبال

سید عبدالصبور
سید عبدالصبور

سلام بر تو ای بازدید کننده که آمدی به وب من هم سر زدی خوش آمدی فقط اگه بتونی یه نظر هم بدی ممنون میشم


تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سایت هواداران رئال مادرید و آدرس real-football.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پیوند ها

نمایندگی محصولات sanford

سایت متا فوتبال

سایت خوزه مورینیو

سایت کارلو انجلوتی

سایت هیگواین

سایت استیون جرارد

سایت ریبری

سایت خدیرا

سایت رونی

سایت توتی

سایت بوفون

سایت کاکا

سایت اوزیل

سایت ایکر کاسیاس

سایت کریم بنزما

سایت گرت بیل

سایت سرخیو راموس

سایت تونی کروس

سایت کریس رونالدو

سایت رئال مادرید

ردیاب ارزان ماشین

جلو پنجره جک جی 5

مطالب اخير

عکس/ تیپ عجیب بازیکنان رئال در طول تاریخ

10 بازیکن شیشه ای تاریخ رئال

ویدئو/ پدیده 11 ساله ژاپنی که مد نظر رئال استl

ویدئو/بهترین گل کاشته های کریستیانو در چمپیونزلیگ

دیدار ایجنت لواندوفسکی با پرز/مهاجم بایرن، کهکشانی 2016؟

ویدئو/۵ گل کریستیانو در ال مادریگال

عکس/ خانواده کیلور ناواس در روز شکرگزاری

سلفی کریستیانو و پسرش در خودرو

عکس/ تمرین مارسلو با جوان ها

عکس/کریستیانو در آرایشگاه!

سلفی بلندپروازان!

عکس/کریستیانو در حال صرف شام!

عکس/ راموس، همسر و نوزاد یک روزه اش

سلفی رونالدو و پسرش/ کپی برابر اصل!

مدیر والنسیا:”رسیدن به شرایط مالی رئال غیرممکن است”

مارکا، 22 آذر

آس، 22 آذر

کریستیانو و گلزنی در پنج بازی در ال مادریگال

بازگشت مارسلو به ترکیب اصلی پس از سه هفته

“زمان تغییر در روش رونالدو”

نويسندگان

سید عبدالصبور

پیوند های روزانه

حمل ارسال خرید ماینر از چین

حمل و نقل هوایی چین

قلاده اموزشی شوک دار

سفارش آنلاین قلیون

الو قلیون

الوقلیون

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

وبلاگ دهی LoxBlog.Com

امكانات جانبي

RSS 2.0


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 34
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 225
بازدید ماه : 225
بازدید کل : 10081
تعداد مطالب : 515
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1



کارهای ناتمام پرز برای این تابستان: آکادمی، مدیر ورزشی ، پزشکان و …

مرجع خبری رئال مادرید : پرز در این تابستان باید برخی از مشکلات کلیدی که درون باشگاه وجود دارد را به بهترین شکل مدیریت کند.

مدیریت ورزشی؟
اولین مشکلی که پرز باید آن را حل کند در مورد بازگرداندن یا نگرداندن سمت مدیریت ورزشی است. اشتباهات در بستن ترکیب در فصل گذشته نشان داد که رئال به یک مدیر ورزشی نیاز دارد. بنیتز معمولا در تیمهایش با یک مدیر ورزشی کار کرده است. پرز تا کنون دو بار والدانو را اخراج کرده است. پاردزا ، ساچی ، بنیتو فلورو و بوتراگوئنو هم در ساختار مدیریتی او نقش مدیر ورزشی را داشته اند. پرز فعلا خودش نقش مدیر ورزشی را در تیم ایفا می کند.

جنگ پزشکی
باشگاه در نظر دارد که ساختار پزشکی خود را متحول کند. بازیکنان رابطه خوبی با کادر پزشکی فعلی ندارند. دکتر اولمو که با حکم پرز به رئال آمده است توسط بازیکنان به جاسوسی متهم شده است و آنها معتقدند که حرفهای رختکن را به مدیران باشگاه اطلاع می دهد. آنچلوتی و بازیکنان هم از روش های وی رضایت نداشتند. او و کادرش در درمان په په و بنزما چندان موفق نبودند و بازیکنانی مثل مودریچ ، راموس یا خدیرا ترجیح دادند که خارج از باشگاه درمان شوند. پدرو چوئکا ، بدنساز مورد اعتماد بازیکنان به دستور اولمو از باشگاه اخراج شد. در ماه فوریه بازیکنان با خوزه آنخل جلسه گذاشتند و نارضایتیخ ود را از کادر پزشکی ابراز داشتند.

بی ثباتی آکامی
پرز باید مشکل بی ثبایت آکادمی را حل کند. رامون مارتینز ، مسئول آکادمی ماه است که در بستر بیماری است و اکنون هیچ کس حواسش به درستی به اتفاقات آکادمی نیست. آلبرتو خیرالدز و پاکو ده گارسیا که مورد اعتماد رامون مارتینز بودند از باشگاه اخراج شده اند. پس از ناکامی زیدان در این فصل شرایط نیمکت کاستیا چندان مشخص نیست و احتمال دارد که رامیس ، مربی تیم جوانان رئال جایش را بگیرد. از سویی باشگاه در فکر انحلال رئال مادرید سی است. در حال حاضر روند آماده سازی تیمهای آکادمی در فصل 16-2015 متوقف شده و همه چیز نگران کننده است.

بحث دروازه بانی
همه مادریدیسموها می خواهند بدانند که چه اتفاقی درون دروازه می افتد. باشگاه می خواهد ده خیا را بخرد و خود این بازیکن هم چراغ سبز نشان داده است. یونایتد از فروش امتناع می ورزد اما فقط یک سال از قرارداد ده خیا مانده است و سال بعد بازیکن آزاد خواهد بود. از سویی در روز 20 می خوزه آنخل با کاسیاس دیدار کرد و به او اعلام کرد که می تواند تا سال 2017 یعنی پایان قراردادش بماند. کیلور ناواس هم گفته فعلا تمایلی به جدایی ندارد. در چنین شرایطی بنتیز باید تصمیم نهایی را بگیرد.

راموس، تمدید روی هوا
آینده کاپیتان دوم رئال هم مشخص نیست. تمدید قراردادش که تا 2017 اغعتبار دارد تبدیل به یک بحث شخصی میان پرز و خود راموس شده است. برادر و وکیل این بازین یعنی رنه از باشگاه عصبی است چرا که از سپتامبر گذشته تماسی با او در این باره نگرفته اند. باشگاه در این تابستان مذاکرات را آغاز می کند اما هنوز چیزی مشخص نیست. راموس توقع دارد که به عنوان یکی از بزرگان ترکیب بیشترین دستمزد را در تیم داشته باشد. پرز در تابستان گذشته ترجیح داد که قرارداد بنزما ، مودریچ و واران را تمدید کند.

بدون هافبک
ساختار ترکیب رئال در خط هافبک کاملا باید عوض شود. در تابستان گذشته ژآبی و کاسمیرو جدا شدند. امسال خدیرا راهی یووه شد . عملکرد ایارامندی و لوکاس سیلوا هم چنگی به دل نمی زند. اولی در زمستان در آستانه جدایی بود اما ماند و چندان هم بازی نکرد. روی دست باشگاه ماند چرا که هیچ کس حاضر نیست که 39 میلیونی که رئال برایش هزینه کرده است را جبران کند. بازیکن آرژانتینی هم در ژانویه به رئال آمد اما گره ای از مشکلات آنچلوتی کم نکرد. در بازیهای حساس فصل ، آنچلوتی ترجیح دادکه از راموس در خط هافبک استفاده کند. حالا رئال ، وراتی را به عنوان هدف اصلی در خط هافبک تعیین کرده است هر چند که پی اس جی بعید است که به سادگی او را بفروشد.

شمار بالای هافبک های هجومی
در نقطه مقابل ئرال در پست هافبک هجومی با تعدد بازیکن مواجه است به شکلی که بازیکنانی مثل مودریچ ، ایسکو ، کروس و خامس امسال در پست غیرتخصصی بازی کردند و وظیفه توپربایی داشتند. پرز آسنسیو را با 3.9 میلیون از مایورکا و اودگارد را با چهار میلیون از اشتورم گادست خرید تا این تعدد هافبک هجومی بیشتر شود. در چنین شرایطی احتمال جدایی خسه کم نیست.

نبود رقیب برای بنزما
باشگاه چیچاریتو را حفظ نکرد. موراتا که مهاجم مورد علاقه هواداران بود در تابستان گذشته رفت تا کابوس امسال رئال با دو گلش در نیمه نهایی چمپیونزلیگ شود. بازگرداندنش 30 میلیون یورو هزینه دارد. باشگاه به دنبال مهاجمی دیگر است چرا که احتمال فروش بنزما وجود دارد و یونایتد و آرسنال ارقام خوبی برای خرید وی می پردازند.

مدافعان کناری
پرز رقمی بین 35 تا 40 میلیون یورو با احتساب کمیسیون ها برای خرید دانیلو هزینه کرد آن هم در حالی که کارواخال ، یکی از آینده دار ترین مدافعان راست اروپا در ترکیب رئال بود. در چنین شرایطی با توجه به حضور آربلوایی که یک اسل از قراردادش مانده ، رئال با تعدد مدافع راست مواجه است. احتمال فسخ قرارداد آربلوا وجود دارد. در مورد پست دفاع چپ نیز ابهاماتی وجود دارند. مارسلو یار فیکس است و می ماند اما آینده کوئنت رائو مبهم است و مشخص نیست که می ماند یا می رود. آلابا از بایرن نگاه سران رئال را به خود جلب کرده است.

جنجال های بیل و وکیلش
بیل همچنان جنجال برانگیز است. بازیکن ولزی به خاطر تکروی هایش مورد انتقاد هواداران قرار دارد. پرز همیشه از او دفاع کرده است . آخرین حمایت پرز از بیل زمانی بود که گفت آنچلوتی صرفنظر از هر اتفاقی در رئال می ماند. گرانقیمت ترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان امسال عملکرد چندان جالبی نداشت و هیچ کمکی به تیم نکرد وکیل این بازیکن و مربی تیم ملی ولز اعتقاد دارند که هم تیمی های بیل در رئال با او مشکل دارند و به همین خاطر به این بازیکن پاس نمی دهند. حالا بنیتز باید این مشکل را حل کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





دو شنبه 11 خرداد 1394برچسب:اخبار,اخبار فوتبال,اخبار رئال مادرید,رئال مادرید,کریس رونالدو,کریم بنزما,ایکر کاسیاس,گرت بیل,خامس رودریگز,سرخیوراموس,په په,کارواخال,تونی کروس,ایسکو,اربلوا,چیچاریتو,2015,دانلود,موزیک,ورزشی,,

|